Monday 14 March 2016

Bugatti Veyron Supersport, Lafinale a Vitesse v Ženevě

V minulém týdnu jsem navštívil autosalon v Ženevě. Všechny automobily byly super, ale já měl v plánu navštívit i centrum. V ruce jsem nesl seznam hotelů, u kterých to omrknout, jestli náhodou nenarazím na nějakou šílenost na kolech. Už když jsem přecházel most k mé první zastávce tedy hotelu Four Seasons tak mě překvapil obrovský dav lidí před hotelem.



A byl opodstatněný, opravdu tam bylo něco speciálního, Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse v parádní
barevné kombinaci. Je to vlastně vylepšený první Veyron s celkem 1200 HP, které dokážou auto nakopnout na 100 km/h (60mph) už za 2,6 s a maximálku 410 km/h (410 kph). Tohle auto ale není jen tak pro někoho protože se pohybuje okolo 40 milionů korun (1,5 mil. $).






No tak jsem si udělal pár fotek jak Veyronu tak i nové Audi R8, která stála hned za Veyronem. Na místě jsem byl asi jen 10 min, no a pak začalo šílenství. Část davu začala utíkat na roh ulice, samozřejmě jsem se šel mrknout taky a to co přijelo asi v životě již neuvidím. 1 z 1 Bugatti Veyron Supersport v modrém karbonu! Prostě bestie. Vzhledem k množství lidí se skoro nedalo točit ani fotit ale přesto jsem pár záběrů pořídil.


Když se vše uklidnilo všimnul jsem si dalšího auta pod plachtou, které stálo opodál. Logo na přední kapotě hovořilo jasně "Bugatti". Prostě další Bugatti Veyron, protože dvě jsou málo a ještě k tomu finální verze La Finale, která byla představena minulý rok v Ženevě (ale bohužel schovaná) ... prostě heaven!

A tady alespoň krátké video té atmosféry co tam tehdy byla:




No comments:

Post a Comment