Sunday 20 March 2016

Murciélago LP670-4 SV a G63 ve večerní Praze

Včera jsem byl něco zařizovat v Praze a říkal jsem si proč se nemrknout do okolí hotelu Intercontinental jestli se něco ukáže. Na nic jsem nenarazil a mezitím se setmělo. Později při průchodu jsem narazil na Mercedes G63 AMG colour edition z Ruska. Ta barva tomu dává šmrnc a navíc auto asi zrovna vyjelo z automyčky.





A když jsem ho vyfotil, zaslechl jsem hlučnější ozvěnu v ulicích dál. Říkal jsem si to bude ten Huracán co jsem viděl nedávno, ale nedalo mi to a šel jsem se mrknout. Když jsem došel na okraj ulice Široké už se ta bestie blížila. Sledoval jsem jí až ke Staroměstské, škoda, že to majitel tak šetřil. Nikdy bych neřekl, že poděkuju davům lidí a semaforům, díky kterým jsem to mohl alespoň vyfotit a natočit - video níže.



Jinak bestie = Lamborghini Murciélago LP670-4 SV, neboli 670 koní (HP) SV = SuperVeloce, tedy něco jako super rychlost, vzhledem k tomu že vystřelí na stovku za 3,3 sekund a zvládne až 342 km/h.



Tohle bylo také poslední Murciélago, které bylo vyrobeno v celkové edici 350 ks (pieces). Po něm už nastoupil Aventador.





No comments:

Post a Comment