Tuesday 15 March 2016

Porsche 911 GT3RS navštívilo Prahu

Dnes jsem se byl mrknou k hotelu Kings Court v Praze, kde se mělo nacházet nové Porsche 911 GT3RS, jehož fotky ovládly sociální supercar sítě. A opravdu jsem ho tam potkal! Z blízka to vypadá







HDR, někdo?
prostě dokonale, auto bylo čisté a ještě kapky dělaly speciální efekt. (možná jsem to trochu zachytil na fotkách). Říkal jsem si, že bych to auto chtěl trochu slyšet.


Majitel se objevil asi půl hodinky co jsem dorazil a spěchal, že bude do 40 min odjíždět. Za 40 min jsem byl na místě a čekal jsem na rohu ulice.


Bohužel se proplížil tak nenápadně, že jsem nestihl studený start, nejdřív jsem myslel, že se mi to jenom zdá, že už to slyším.


No každopádně jsem si šel natočit jeho odjezd a hlavně když se otevřely ventily výfuku při vysokých otáčkách to znělo prostě dokonale. Posuďte sami ve videu níže!

Tak zase někdy. 
Jinak pár specifikací k tomuhle autu. Je to nejvýkonější verze Porsche 911 neboli dříve zvané carrery, je více odlehčená a pohání ji čtyřlitrový motor o výkonu 500 koní (HP), který auto nakopne na stovku už za 3,3 s (0-60 mph in 3,3 s). Max. rychlost je kolem 320 km/h! (kph).

A tady je video detailů a jak odjíždí z Prahy:




No comments:

Post a Comment